Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které jsou umístěny v prohlížeči v zařízení, na kterém stránky prohlížíte. Tento soubor může být uchován dočasně, tedy v době vaší návštěvy webových stránek, nebo má trvalou platnost, což znamená, že zůstává v úložišti prohlížeče po stanovenou dobu, případně dokud není odstraněn přímo vámi.
Proč cookies používáme?
Cookies se používají pro zajištění správného fungování webových stránek. Pomáhají pamatovat si vaše aktivity a preference, abyste je nemuseli znovu nastavovat, když procházíte mezi webovými stránkami nebo se na stránky vracíte. Cookies rovněž využíváme pro určení, jaké služby vás zajímají a následně vám případně poskytli jejich nabídku.
Technické cookies
Tento typ cookies umožňuje základní funkce webových stránek, proto bez něj nemohou fungovat. Zajišťuje jejich správné zobrazování, odesílání formulářů, chod navigace a další nezbytně nutné činnosti. Z toho důvodu je nelze vypnout a pro jejich zapojení není vyžadován váš souhlas.
Název | Popis | Expirace |
---|---|---|
_nss | Slouží k detekci CSRF útoku. | po dobu návštěvy |
c | Toto je obecný identifikátor používaný k udržování proměnných. | 13 let, 1 měsíc a 14 dnů |
gCookieConsent | Slouží k uchování nastavení cookies daného uživatele. | 29 dnů a 23 hodin |
PHPSESSID | Soubor cookie generovaný aplikacemi založenými na jazyce PHP. Toto je obecný identifikátor používaný k udržování proměnných uživatelských relací. | 13 dnů a 23 hodin |
QuadrioCviceni | 13 dnů a 23 hodin | |
test_cookie | Slouží ke kontrole, zda prohlížeč uživatele podporuje soubory cookie. | po dobu návštěvy |
Analytické cookies
Slouží k pochopení, jak uživatelé webové stránky používají. Data jsou sbírána anonymně a na jejich základě je postaven další vývoj, který zajišťuje ideální uživatelské podmínky. Vidíme-li například, že návštěvníci stránek něco dlouho hledají, můžeme jim to přesunout na místo, kde přehlédnutí nehrozí.
Název | Poskytovatel | Popis | Expirace |
---|---|---|---|
_dc_gtm_xxx | Používá se ke sledování počtu požadavků serveru Google Analytics | po dobu návštěvy | |
_ga | ID využívané k identifikaci uživatelů | 2 roky | |
_ga_xxx | ID využívané k identifikaci uživatelů | 2 roky | |
_gat | Používá se ke sledování počtu požadavků serveru Google Analytics při používání Správce značek Google | po dobu návštěvy | |
_gid | ID využívané k identifikaci uživatelů 24 hodin po poslední aktivitě | 23 hodin |
Marketingové cookies
S nimi se vám na webových stránkách zobrazí pouze takové reklamy, které by vás mohly zaujmout. Sledují totiž vaše zájmy na jiných stránkách, jako je Google nebo třeba Facebook. Jejich zakázáním nedosáhnete menšího počtu reklamních sdělení. Bude jich stejně, ale bez zaměření.
Název | Poskytovatel | Popis | Expirace |
---|---|---|---|
_fbp | Používá Facebook k poskytování řady reklamních produktů, jako jsou nabídky v reálném čase od inzerentů třetích stran | 2 měsíce a 29 dnů | |
C | Adform | Používá se k určení, zda prohlížeč uživatele přijímá soubory cookie nebo ne. | 29 dnů a 23 hodin |
IDE | Tento soubor cookie se používá k cílení, analýze a optimalizaci reklamních kampaní ve službě DoubleClick/Google Marketing Suite | 1 rok a 24 dnů | |
leady_session_id | Imper CZ | Nástroj Leady využívá cookies k identifikaci firem, které navštívily webové stránky. Aplikace Leady nepřiřazuje návštěvy ke konkrétním osobám či živnostníkům, ale výlučně ke společnostem s ručením omezeným nebo akciovým společnostem. Aplikace Leady tedy neobsahuje osobní údaje ani je nezpracovává. | po dobu návštěvy |
uid | Adform | Obsahuje jedinečné ID pro identifikaci uživatele | 1 měsíc a 29 dnů |
Příjemci dat
Adform
Adform
Platforma pro nákup RTB reklamy (nákup prostoru pro bannery v reálném čase formou aukce).
Facebook Pixel
Facebook pixel je kód, který se umístí na webové stránky. Tento kód umí shromažďovat a posílat do Správce Facebook reklam údaje o návštěvnících webu.
Google Ads
Marketingová platforma, která umožňuje zobrazovat obsahové reklamní sdělení ve vyhledávací konzoli Google a vyhodnocovat jejich úspěšnost.
Google Analytics
Analytická platforma sloužící ke sběru dat o interakci uživatele s webem a analýze toho, jak uživatelé webové stránky využívají, jak se mezi nimi pohybují nebo odkud na ně přicházejí.
Google Tag Manager
Systém pro správu měřicích kódů na webových stránkách. Jeho princip je takový, že se na web umístí pouze jeden kód a poté se již prostřednictvím webového rozhraní vkládají jednotlivé měřicí kódy.
Seznam.cz
Sklik
Marketingová platforma, která umožňuje zobrazovat a cílit obsahové reklamní sdělení ve vyhledávání Seznamu a na jejich webech a vyhodnocovat jejich úspěšnost.